Mith dae

Úgyis lelkem puszta táj, hol jó lélek egy se jár, élve trónol a halál...

Ne szeress...

Mith dae 2010.01.14. 16:41

Mondd, miért sírsz?
Mert boldog vagyok?
Miért folytogat a magány,
Miért szorítod olyan erősen a kezem?
A gondolataid mintha elkalandoztak volna.
Annyira szeretlek!
De miért?
Ne légy olyan nehézfejű,
Ne kételkedj bennem.
Bár a jövőnk ködbe vész,
Nem félek.
Szeretni akarlak.
Ne azért szeress, mert szerinted én más vagyok.
Te sem hiszed, hogy helyes,
Hogy folyton együtt vagyunk
Ne azért szeress, mert tudom, milyen a hazugság
Ha szerinted nem érdemlem meg a szerelmedet,
Ne szeress
Majd máskor itt maradok,
Ne az elveszettségem miatt szeress,
Ne azért, mert átformálom a világot!
Ez a sorsom.
Én nem változok,
Egy tükör vagy,
Az én tükörképem.
Ne szeress,
Csak hogy elessek a megbánás, és fájdalom háborújában.
Ne szeress,
Csak mert a világban
A nagy szerelmek az egekig repítenek
Nem tudom, mit mondjak,
Ez az igazság,
Ha az emberek bántani akarnak, akkor fognak.
Ha most elválunk,
Senkit nem fog érdekelni.
De ne hagyj itt, a nagyvilágban...
Ne hagyj el.
Ne is figyelj oda, ha azt mondom: nem szeretlek.
Ne szeress,
Ne törd össze a szívem...
Ne szeress,
Mert összetörik a szívem.

komment

süti beállítások módosítása