Mith dae

Úgyis lelkem puszta táj, hol jó lélek egy se jár, élve trónol a halál...

Vérző szerelem...(8)

Mith dae 2009.12.28. 23:12

 Elzárva a szerelemtől
Nem kellett a fájdalom
Egyszer kétszer elég volt
Mert az egész hiába
Az idő elrohan
S mielőtt észrevennéd, megfagysz

De valami történt
A legelső alkalommal veled
A szívem beleolvad a földbe
Találtam valami igazit
És most mindenki néz
S azt gondolja, őrült vagyok

De nem érdekel, mit mondanak
Szerelmes vagyok beléd
Megpróbálnak elhúzni tőled
De nem tudják az igazat
A szívem megbénult az ér miatt
Amit folyton bezárok
Nyílt sebet vágsz rajtam,
És én Folyton vérzek

 

Megpróbálom nem hallani
De nagyon hangosan beszélnek
Az éles hangok betöltik a fülemet
Próbálnak megtölteni kétségekkel
De még így is tudom, az a cél
Hogy megóvjanak a zuhanástól

De semmi sem jobb
Mint a roham
Amikor átölelsz
És ebben a magányos világban
Látom az arcodat
És körülöttem mindenki
Azt hiszi, megbolondultam
Lehet, lehet

De nem érdekel, mit mondanak
Szerelmes vagyok beléd
Megpróbálnak elhúzni tőled
De nem tudják az igazat
A szívem megbénult az ér miatt
Amit folyton bezárok
Nyílt sebet vágsz rajtam,
És én Folyton vérzek

komment

süti beállítások módosítása