Mith dae

Úgyis lelkem puszta táj, hol jó lélek egy se jár, élve trónol a halál...

Ments meg...

Mith dae 2010.01.03. 17:45

A börtön kapui nem fognak megnyílni nekem.
Ezeken a kezeken és térdeken csúszok majd,
S utánad nyúlok.
Megrémülök a négy fal között...
Ezeket a vas korlátokat nem tarthatom a lelkemben.
Minden, amire szükségem van az te vagy..
Gyere, kérlek, hívlak,
Kiáltok érted,
Siess, zuhanok...
Mutasd meg milyen az utolsónak lenni.
Taníts meg a helyesről a rosszra.
És én meg fogom mutatni mi lehetne...
Mond el értem,
Mond el nekem.
És én magam mögött hagyom ezt az életet.
Mond ki ha értékes megmenteni engem...
A menny kapui nem fognak megnyílni nekem.
Ezekkel a törött szárnyakkal zuhanok,
És csak téged látlak.
A városi falak nem adnak szerelmet nekem.
Érted kiáltok...
Gyere, kérlek, hívlak,
Minden, amire szükségem van az te vagy.
Siess, zuhanok..
Mond el értem,
Mond el nekem.
És én magam mögött hagyom ezt az életet.
Mond ki ha értékes megmenteni engem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása